Ανασχεδιασμένο σχεδιαστικά, με νέους κινητήρες και εξοπλισμό παρουσιάζεται το Peugeot 508 στην έκθεση του Παρισιού και στοχεύει στο να συνεχιστεί η επιτυχία της Γαλλικής φίρμας σε μια κατηγορία που φτάνει το 1,5 εκατομμύριο πωλήσεις στην Ευρώπη.

Σχεδίαση

Το προ facelift μοντέλο είχε αρκετά χαρίσματα, αλλά η σχεδίαση, περιέργως για μεσαίο Peugeot, δεν ήταν ένα από αυτά.

Το απρόσωπο και άχαρο αμάξωμα, έχει δεχθεί αρκετές επεμβάσεις, που ανανεώνουν την εικόνα του, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι το 508 διεκδικεί πλέον δάφνες για το σχεδιασμό του. Στο εμπρός μέρος τα φωτιστικά σώματα έχουν μεγαλώσει και έχουν γίνει πιο τετράγωνα, ενώ η – κάθετη πλέον – μάσκα έχει μικρύνει σε ύψος και φιλοξενεί το σήμα της εταιρείας στο κέντρο της. Παράλληλα το καπό έχει γίνει πιο οριζόντιο, κάτι που σύμφωνα με την Peugeot διορθώνει τις αναλογίες του αυτοκινήτου.

Στο πίσω μέρος οι αλλαγές είναι πιο διακριτικές. Τα φανάρια έχουν αλλάξει ελαφρώς σχήμα και χρωματισμό, ενώ απουσιάζει πλέον η χρωμιωμένη οριζόντια μπάρα – σπόιλερ της αρχικής έκδοσης.

Εσωτερικά οι αλλαγές είναι ανεπαίσθητες και περιορίζονται σε νέο εξοπλισμό και μια κλειστή θήκη για μικροαντικείμενα στην κεντρική κονσόλα.

[inpost_nivo slide_width=”545″ slide_height=”380″ thumb_width=”109″ thumb_height=”75″ post_id=”15043″ skin=”light” transition_effect=”fade” transition_speed=”0″ autoslide=”15000″ control_nav=”1″ control_nav_thumbs=”1″ direction_nav=”0″ direction_nav_hide=”0″ controlNavThumbs=”1″ random_start=”0″ pause_on_hover=”1″ show_description=”1″ box_rows=”4″ box_cols=”8″ slices=”15″ start_slide=”0″ id=”” random=”0″ group=”0″ show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” type=”nivo” sc_id=”sc1410365853468″]

Οι κινητήρες

Οι πιο ενδιαφέρουσες αλλαγές στο 508 αφορούν την γκάμα των κινητήρων, που ανανεώνεται και εμπλουτίζεται.

Στους βενζινοκινητήρες εισάγεται πλέον ένας νέος 1.6 THP με απόδοση 165 ίππων, Stop&Start και επιλογή από αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο. Το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο αντικαθιστά το προηγούμενο 1.6 THP με τα 156 άλογα και πέρα από την αυξημένη ισχύ, εκπέμπει αισθητά λιγότερο CΟ2 (129 έναντι 144g/km) και πληροί τις νόρμες Euro 6.

Παράλληλα θα συνεχίζει να προσφέρεται ο γνωστός 1.6 VTi των 120 ίππων, που θα συνδυάζεται αποκλειστικά με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

Σε ότι αφορά τους πετρελαιοκινητήρες, οι γνωστοί 1.6 e-HDi 115, 2.0 HDI 140/160 και 2.2 HDI 200 διατηρούνται, ενώ προστίθενται δύο νέες εκδόσεις 2.0 blueHDi απόδοσης 150 και 180 ίππων.

Τέλος, διατηρείται η υβριδική έκδοση HYbrid4 που συνδυάζει έναν δίλιτρο HDi diesel 163hp με έναν ηλεκτροκινητήρα 37hp στους πίσω τροχούς, με κατανάλωση 3.3 l/100km και 85g/km εκπομπές CO2.

Παραγωγή και πωλήσεις

Τα Ευρωπαϊκά 508 παράγονται στη Ρεν της Γαλλίας και οι πωλήσεις ξεκίνησαν σήμερα. Όσον αφορά την Κινέζικη αγορά, το μοντέλο θα κατασκευάζεται τοπικά, στο Wuhan, και θα ξεκινήσει να πωλείται τον Ιανουάριο του 2015.