Ποιο κοντά από ποτέ στην επιστροφή της στο Πρωτάθλημα της F1 φαίνεται να είναι η Michelin, με τις διαπραγματεύσεις με τη FIA για τους όρους της συμμετοχής της να βρίσκονται σε πολύ προχωρημένο στάδιο, όπως τουλάχιστον ισχυρίζεται το Autosport, όχι όμως σαν αποκλειστικός προμηθευτής, αφού ο ανταγωνισμός αποτελεί προυπόθεση που θέτει η εταιρεία για τη συμμετοχή της.
Με την Bridgestone να έχει αποφασίσει ότι εγκαταλείπει το σπορ στο τέλος της σεζόν, θεωρώντας πώς οι επενδύσεις της στην F1 δεν αποφέρουν ικανοποιητικό όφελος, ανοίγει πλέον ο δρόμος για επιστροφή στην εποχή του πολέμου των ελαστικών, με την Kumho και την Hankook να φημολογείται πώς επιθυμούν την εμπλοκή τους στο πρωτάθλημα.
Michelin-FIA|Μια όχι και τόσο αρμονική σχέση
Η αλήθεια είναι ότι η σχέση της Michelin με τη FIA δεν ήταν απροβλημάτιστη ήδη από το 2003, έφτασε όμως σε οριστική ρίξη το 2005, όταν άρχισε να διαφαίνεται η πρόθεση της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου να περιοριστεί σε έναν αποκλειστικό προμηθευτή ελαστικών. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν το Αμερικάνικο GP της ίδιας χρονιάς, με την Michelin να απαγορεύει στις ομάδες που εφοδίαζε να αγωνιστούν για λόγους ασφαλείας και τον αγώνα να ξεκινάει με μόνο έξι μονοθέσια. Τον Δεκέμβρη του 2005 οι Γάλλοι ανακοίνωσαν πώς θα αποχωρούσαν από το πρωτάθλημα στο τέλος του 2006.