Αποκάλυψη για το νέο Mazda2, ταυτόχρονα με την επίσημη έναρξη της παραγωγής του στο εργοστάσιο Hofy, Νοτιοανατολικά της Χιροσίμα.
Αν και οι φωτογραφίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα αφορούν τα Ιαπωνικών προδιαγραφών μοντέλα που διατηρούν το όνομα Demio από το 1996, δεν αναμένονται σημαντικές διαφορές στην Ευρωπαϊκή έκδοση.
[inpost_image open_in_lightbox=”1″ align=”left” width=”545″ height=”375″ description=”” thumb_margin_bottom=”0″ thumb_margin_right=”0″ thumb_margin_left=”0″ border=”” thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” description=”” sc_id=”sc1405618113212″]https://autogrip.gr/wp-content/uploads/2014/07/MAZDA2_CUT006_MJO_HIGH_DE_SOUL_RED.jpg[/inpost_image]
Πατήστε για μεγέθυνση
Η σχεδίαση εξωτερικά διατηρεί πολλά κοινά σημεία με το προηγούμενο 2, αλλά ταυτόχρονα υιοθετεί και όλα τα χαρακτηριστικά της σύγχρονης σχεδιαστικής γλώσσας της εταιρείας (την ονομάζει KODO), όπως είχαν εκφραστεί στα 3, 6 και CX-5.
Έτσι στο εμπρός μέρος συναντάμε τη γνωστή εξάγωνη μάσκα με το χρωμιωμένο περίγραμμα που συναντά τα φωτιστικά σώματα, ενώ στο προφίλ ξεχωρίζουν τα τονισμένα φτερά.
Ουσιαστικά μιλάμε για ένα μικρό 3, χωρίς φυσικά αυτό να αποτελεί έκπληξη, μιας και το πρωτότυπο Hazumi δεν είχε αφήσει και πολλά στη φαντασία μας.
Εσωτερικά η εικόνα είναι εξαιρετικά αναβαθμισμένη σε σχέση με το απερχόμενο 2. Το μουντό εσωτερικό με τους μαύρους κύκλους που θύμιζαν το πρόσωπο του… Mickey Mouse έχει δώσει τη θέση του σε ένα καλοσχεδιασμένο κόκπιτ με ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες.
Ο επιλογέας ταχυτήτων είναι πλέον τοποθετημένος χαμηλά, ενώ στην κορυφή δεσπόζει μια μεγάλη, μη-αναδιπλούμενη οθόνη αφής. Οι διακόπτες είναι ελάχιστοι – υπάρχει μόνο εκείνος των alarm και τρεις περιστροφικοί που ελέγχουν το σύστημα εξαερισμού/κλιματισμού.
[inpost_image open_in_lightbox=”1″ align=”left” width=”545″ height=”375″ description=”” thumb_margin_bottom=”0″ thumb_margin_right=”0″ thumb_margin_left=”0″ border=”” thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” description=”” sc_id=”sc1405618180939″]https://autogrip.gr/wp-content/uploads/2014/07/MAZDA2_CUT024_MJO_HIGH_DE_AT.jpg[/inpost_image]
Πατήστε για μεγέθυνση
Το σύνολο δείχνει πολύ προσεγμένο, ενώ αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες, ο υποψήφιος αγοραστής θα έχει στη διάθεσή του πολλές επιλογές διαμόρφωσης του τελικού διακόσμου, που θα προσφέρουν ακόμα και τη δυνατότητα επένδυσης μέρους του ταμπλό με δέρμα.
Από μηχανικής απόψεως δεν γνωρίζουμε ακόμη πολλά πράγματα, η Mazda όμως ανακοινώνει ότι για την Ευρωπαϊκή αγορά αρχικά θα προσφέρονται ένας καινούριος 1.5 diesel και ο γνωστός από το Mazda3, SKYACTIVE-G βενζινοκινητήρας ίδιας χωρητικότητας, σε εκδόσεις με διαφορετικές ιπποδυνάμεις. Και οι δύο κινητήρες αναμένεται να συνδυάζονται με χειροκίνητα και αυτόματα κιβώτια.
[inpost_nivo slide_width=”545″ slide_height=”375″ thumb_width=”109″ thumb_height=”75″ post_id=”4933″ skin=”light” transition_effect=”fade” transition_speed=”100″ autoslide=”5000″ control_nav=”1″ control_nav_thumbs=”1″ direction_nav=”0″ direction_nav_hide=”0″ controlNavThumbs=”1″ random_start=”0″ pause_on_hover=”1″ show_description=”1″ box_rows=”4″ box_cols=”8″ slices=”15″ start_slide=”0″ id=”” random=”0″ group=”0″ show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” type=”nivo” sc_id=”sc1405618220485″]
Πηγή: Mazda