To ζητήσατε και εμείς βέβαια δεν μπορούσαμε να σας το αρνηθούμε. Η “μάχη των team mates” θα είναι στις επάλξεις και τη φετινή χρονιά, ανανεωμένη και έτοιμη να ξεσκονίσει τα κιτάπια της, ύστερα από τους πρώτους τέσσερις αγώνες της χρονιάς.
Qualifying | Vettel 1 – Ricciardo 3
Race | Vettel 0 – Ricciardo 2
Aναμφίβολα στην εσωτερική μάχη των Red Bull οι πρώτοι 4 αγώνες μας επιφύλασσαν την μεγαλύτερη έκπληξη. Ο Ricciardo όχι μόνο έχει κοιτάξει κατάματα τον 4ακις Πρωταθλητή, αλλά έχει αποκτήσει και ένα σημαντικό προβάδισμα έναντι του Γερμανού, στους πρώτους 4 αγώνες εκτός Ευρώπης. Ουσιαστικά στον μόνο τομέα που υπερτερεί ο Vettel έναντι του Αυστραλού είναι στους γύρους που έχει ηγηθεί κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, 111 έναντι 52 του Ricciardo. Oι επόμενοι αγώνες θα είναι σίγουρα πολλοί σημαντικοί στην συγκεκριμένη μάχη.
Qualifying | Hamilton 3 – Rosberg 1
Race | Hamilton 3 – Rosberg 0
Πολλές φορές οι αριθμοί μπορούν να πουν τα μεγαλύτερα ψέματα και αυτό ίσως να ταιριάζει γάντι στη φετινή περίπτωση της Mercedes. Οι αριθμοί λοιπόν, μπορεί να δείχνουν σαφή υπεροχή του Hamilton,έναντι του Rosberg, εντούτοις όμως ο Lewis έχει πασχίσει ιδιαίτερα, καθώς και τις τρεις φορές που κέρδισε τον αγώνα, ο Rosberg ήταν 2ος, ειδικά στον αγώνα του Μπαχρέιν οι ισορροπίες ήταν κάτι παραπάνω από εύθραυστες. Περιμένουμε ωστόσο με ενδιαφέρον να τους δούμε και σε περισσότερες στεγνές κατατακτήριες. Το μόνο στεγνό qual που ήταν στο Μπαχρέιν, ο Rosberg επικράτησε, όμως στις υπόλοιπες τρεις οι οποίες ήταν σε βρόχινες συνθήκες, ο Lewis έτρεχε χωρίς αντίπαλο.
Qualifying | Alosno 3 – Raikkonen 1
Race | Alonso 4 – Raikkonen 0
H πλειοψηφία των φίλων της F1, αν όχι όλοι, την θεωρούσαν τη μάχη των μαχών! Βέβαια τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά απ’ότι πολλοί περίμεναν, με τον Alonso να έχει δώσει ένα γερό μάθημα στον Raikkonen. Λίγο οι μικρο-ατυχίες του Φινλανδού, λίγο το ότι πέντε χρόνια στη Scuderia ο Alonso γνωρίζει σπιθαμή προς σπιθαμή την ομάδα, δε θέλει και πολύ για να έρθει αυτή η εικόνα και η οποία ποια είναι; Ο Raikkonen να έχει ηγηθεί του Ισπανού σε μόλις 8 γύρους, έναντι 215 του Αlonso στους πρώτους 4 αγώνες της χρονιάς!
Qualifying | Grosjean 2 – Maldonado 0
Race | Grosjean 1 – Maldonado 0
Μάχη η οποία έχει κριθεί πριν καν ξεκινήσει η χρονιά; Πολλοί μπορεί να απαντήσουν θετικά σε αυτό το ερώτημα και τις σχετικές απαντήσεις δίνει και ο Grosjean. Βέβαια μην ξεχνάμε πως η εικόνα της Lotus στους πρώτους 4 αγώνες, ήταν το λιγότερο αποκαρδιωτική. Ο Μaldonado δεν κατάφερε καν να πάρει μέρος στις κατατακτήριες της Αυστραλίας και της Κίνας, αλλά και όταν συμμετείχε σε αυτές της Μαλαισίας και του Μπαχρέιν, δεν κατάφερε να κοντράρει τον Γάλλο. Τις Κυριακές, μόνο στο Μπαχρέιν είδαν και οι δυο την καρό σημαία, όντας και οι δυο εκτός βαθμών.
Qualifying | Button 2 – Magnussen 2
Race | Button 2 – Magnussen 1
Με νεό team mate και φέτος ο Button και η αλήθεια είναι πως εν συγκρίσει με τον Perez, αναμένεται να τα βρει πιο σκούρα ο Jenson φέτος, κάτι το οποίο φάνηκε και στους πρώτους 4 αγώνες εκτός Ευρώπης. Απόλυτη μοιρασιά στις κατατακτήριες, με τον Button ωστόσο να υπολείπεται στον μεταξύ τους μέσο όρο κατά μισό sec σχεδόν. Στα των αγώνων λίγο η εμπειρία του Button, λίγο η ατυχία του Magnussen στη Μαλαισία, έχουν δώσει ένα ισχνό προβάδισμα υπέρ του Βρετανού. Μάχη την οποία περιμένουμε με αγωνία την εξέλιξή της κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Qualifying | Hulkenberg 3 – Perez 1
Race | Hulkenberg 2 – Perez 1
Tο γνωρίζαμε από τον Δεκέμβρη όταν και μάθαμε το δίδυμο της Force India, πως η μίξη Hulkenberg/Perez θα συνθέσει ένα εκρηκτικό cocktail. Και οι δυο τους με αρκετό ταλέντο, ειδικά ο Hulkenberg, αλλά συνάμα πιλότοι με αρκετές διαφορές όσον αφορά τις εμφανίσεις τους εντός πίστας. Το ότι ο Γερμανός έχει το προβάδισμα έναντι του Perez, ύστερα από τα πρώτα 4 GP εκτός Ευρώπης είναι λίγο πολύ αναμενόμενο. Η μεγαλύτερη έκπληξη μέχρι τώρα, είναι στο ότι έχει πάρει μια σημαντική διαφορά στις κατατακτήριες ο Hulkenberg και μάλιστα με τον μέσο όρο διαφοράς του να αγγίζει το 1,5 δευτερόλεπτο. Και στον αγώνα εντούτοις έχει μια βραχεία κεφαλή ο Hulk, ωστόσο μην λησμονούμε πως ο Perez έφερε το βάθρο στο Μπαχρέιν, αλλά και το ότι δεν εκίνησε καν στη Μαλαισία, λόγω μηχανικών προβλημάτων.
Qualifying | Sutil 2 – Gutierrez 2
Race | Sutil 1 – Gutierrez 0
Επειγόντως αδυνάτισμα για την φετινή Sauber, η οποία όντας υπέρβαρη, ήταν μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας στους πρώτους 4 αγώνες. Sutil και Gutierrez σίγουρα δεν είναι Hulkenberg για να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά. Ουσιαστικά μόνο στην Αυστραλία κατάφεραν να δουν και οι δυο την καρό σημαία, εκτός βαθμών βέβαια, αλλά και μια αιωνιότητα πίσω από αυτούς που βρέθηκαν στου βαθμούς. Μοιρασμένο μέχρι στιγμής το καρπούζι στις κατατακτήριες. Ξεκάθαρο φαβορί πάντως δεν φαίνεται να προκύπτει μέχρι τώρα.
Qualifying | Vergne 3 – Kvyat 1
Race | Vergne 1 – Kvyat 1
Οφείλουμε να τονίσουμε το θετικό ξεκίνημα που έχει πράξει μέχρι τώρα σε γενικές γραμμές ο Kvyat. Ta Σάββατα ο Ρώσος τα έχει βρει λίγο δύσκολα μέχρι τώρα, όντας πάνω από μισό sec πιο αργός στον μέσο όρο των χρόνων τους. Στον αγώνα ωστόσο είναι πιο αμφίρροπα τα πράγματα καθώς σε Αυστραλία και Κίνα που είδαν την καρό σημαία και οι δύο, είχαμε ισοπαλία. Και αυτή θα είναι μια μάχη που λογικά θα πάει μέχρι τέλους.
Qualifying | Massa 3 – Bottas 1
Race | Massa 2 – Bottas 1
Mάχη με πολύ ζουμί! Ποιος άλλωστε ξεχνά τις κοκορομαχίες που είχαν κατά τη διάρκεια του αγώνα σε Μαλαισία και Μπαχρέιν. Ο Massa εντούτοις έχει πάρει ένα μικρό προβάδισμα έναντι του Valtteri στα πρώτα στάδια. Βέβαια και στις κατατακτήριες είναι πολύ σφιχτά τα πράγματα, με τον Massa να είναι μόλις μισό δέκατο ταχύτερος στον μεταξύ τους μέσο όρο.
Qualifying | Bianchi 3 – Chilton 1
Race | Bianchi 1 – Chilton 1
Aισθητά πιο βελτιωμένος εν συγκρίσει με τον Bianchi φέτος ο Chilton. Eιδικά τις Κυριακής αναμένεται να δυσκολέψει τον Γάλλο, με τον Max να συνεχίζει ακάθεκτος τους συνεχείς τερματισμούς του, αγνωόντας ακόμα την 1η του εγκατάλειψη. Στις κατατακτήριες ωστόσο ο Bianchi δεν αναμένεται να δυσκολευτεί ιδιαίτερα και φέτος από τον Βρετανό.
Qualifying | Kobayashi 4 – Ericsson 0
Race | Kobayashi 2 – Ericsson
Ριζική ανανέωση και φέτος στη σύνθεση της Caterham. Παρόλα αυτά ο Ericsson μέχρι τώρα φαίνεται πως σε καμία περίπτωση δεν είναι ικανός να κοντράρει τον Kobayashi. Σαν φυσική συνέπεια λοιπόν έχουμε το «πάρτυ» του Kamui στην εσωτερική τους μάχη. Είναι δε χαρακτηριστικό πως ο Σουηδός έχει ηγηθεί του Kobayashi, μόλις 8 γύρους κατά τη διάρκεια των πρώτων τεσσάρων GP!