Η παρουσίαση των IDx Freeflow και IDx NISMO στην έκθεση του Τόκιο το 2013, συνοδεύτηκε από αρκετή παραφιλολογία για το αν η Nissan θα προχωρούσε στην προετοιμασία μια έκδοσης παραγωγής, βασισμένης στη σχεδίαση των δύο πρωτοτύπων.

Ακολούθησαν οι δηλώσεις του Εκτελεστικού Αντιπροέδρου της εταιρείας, Andy Palmer που ενθουσιασμένος από τη θερμότατη υποδοχή που επιφύλαξε το κοινό, ανέφερε ότι “Σίγουρα θα κατασκευάσουμε ένα από τα δύο”, όμως στην πορεία ανεπίσημες πηγές εξέφρασαν αμφιβολίες για το κατά πόσο τελικά τα IDx θα έβρισκαν το δρόμο προς την παραγωγή.

Σύμφωνα με το Αυστραλιανό Motoring, που επικαλείται πηγές από το εσωτερικό της Nissan, οι Ιάπωνες θα παρουσιάσουν μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια ένα μικρό σπορ μοντέλο, αλλά όλοι εκείνοι που περίμεναν ανυπόμονα να δουν ένα αυτοκίνητο με έντονες ρετρό αναφορές, όπως ακριβώς και τα IDx, θα απογοητευτούν.

πηγή: motoring.com.au

πηγή: motoring.com.au

Φαίνεται πως υπήρχε αλλαγή πλεύσης και το νέο Nissan, που θα τοποθετείται στη γκάμα της κάτω από το Ζ, με στόχο τα GT86 και BRZ, θα είναι εμπνευσμένο από το Nissan Sport Sedan Concept (έκθεση Νέας Υόρκης 2014) που με τη σειρά του θα επηρεάσει και το επόμενο Maxima.

To Sedan Sport Concept του 2014, που προϊδεάζει για το επόμενο Maxima

To Sedan Sport Concept του 2014, που προϊδεάζει για το επόμενο Maxima

Σημαντικές αλλαγές όμως θα υπάρξουν και στα μηχανικά μέρη, αφού το μεν πλαίσιο θα προέρχεται τώρα απευθείας από την επόμενη γενιά του Z, αλλά και ο 1.6 κινητήρας θα αντικατασταθεί με τον δίλιτρο του μεγαλύτερου αδελφού. Η απόδοση πάντως του συνόλου θα είναι μικρότερη.