Ο Sebastian Vettel ήταν σε πολύ δυνατή θέση κατά τη διάρκεια του Grand Prix Αζερμπαϊτζάν, όμως η διαφορετική στρατηγική του Valtteri Bottas, το αυτοκίνητο ασφαλείας λόγω του ατυχήματος των δύο Red Bull και μία αποτυχημένη επίθεση στο Φινλανδό, όχι απλά του κόστισαν τη νίκη, αλλά τον έριξαν στην τέταρτη θέση στον τερματισμό.

Ο Γερμανός έκανε λάθος στην επανεκκίνηση που έγινε τέσσερις γύρους πριν το τέλος, όταν -στην προσπάθειά του να περάσει τον Bottas για την πρωτοπορία- βγήκε εκτός πίστας, χάνοντας θέσεις από τους Hamilton, Raikkonen και Perez.

Tελικά, κέρδισε μία θέση χάρη στo κλατάρισμα του Bottas, όμως δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο, έχοντας προκαλέσει ζημιά στα ελαστικά λόγω του μπλοκαρίσματός του. Μετά τον αγώνα δήλωσε:

Είμαι χαρούμενος που δοκίμασα, δεν είμαι χαρούμενος για το αποτέλεσμα, αλλά έπρεπε να δοκιμάσω. Δε νομίζω πως ήμουν υπερβολικά αισιόδοξος με την κίνηση στην εσωτερική. Δε φρέναρα ιδιαίτερα αργά, αλλιώς δε θα μπορούσα καν να στρίψω, αλλά τα κατάφερα, οριακά.

Δεν είχα άλλη επιλογή, ο Lewis ήταν στα δεξιά μου, οπότε δεν μπορούσα να τον κλείσω. Ο Valtteri ήταν μπροστά και άφησε κενό. Με εξέπληξε, αλλά το φρενάρισμα ήταν πολύ δύσκολο. Ήμουν λίγο παγιδευμένος γιατί δεν μπορούσα να δω που ήμουν σε σχέση με την πρώτη στροφή. Έχουμε κάποια σημεία αναφοράς και είναι στα δεξιά, όπως ένα κερμπ ή τα σημάδια στον τοίχο, ενώ στα αριστερά υπάρχουν ελάχιστα.

Είχα μία καλή επανεκκίνηση, είδα το κενό στην εσωτερική και δυστυχώς μπλόκαρα. Χωρίς το μπλοκάρισμα, με το φρενάρισμα στο ίδιο σημείο, νομίζω πως θα έστριβα κανονικά και θα ήταν μία καλή κίνηση.

Είναι εύκολο να πει κανείς πως δε δούλεψε, οπότε ήταν λάθος, αλλά έπρεπε να δοκιμάσω. Δεν μπορούμε να αφήσουμε ένα ή δύο δευτερόλεπτα να επισκιάσουν όλο τον αγώνα, γιατί υπήρξαν πολλά θετικά.

Μετά το μπλοκάρισμα, προσπάθησα να αντεπιτεθώ στη Force India. Πρώτα έπρεπε να οργανωθώ και πάλι, μέχρι να καταλάβω πως ήταν η ισορροπία του μονοθεσίου με το επίπεδο κομμάτι στο ελαστικό. Είχαν γρήγορο μονοθέσιο στις ευθείες και μετά ο Perez είχε slipstream από τα μονοθέσια μπροστά, οπότε δεν μπόρεσα να δοκιμάσω κάτι. Ήταν κρίμα.

Πέρα από αυτό, είχαμε δυνατό αγώνα και έτσι συμβαίνει κάποιες φορές. Χωρίς το αυτοκίνητο ασφαλείας θα ήταν πιο εύκολο για εμάς. Είχαμε 47 θετικούς γύρους και μία αρνητική στροφή. Είναι κομμάτι του παιχνιδιού.

Το αποτέλεσμα αυτό έριξε τον Vettel στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας, μόλις τέσσερις βαθμούς πίσω από το Lewis Hamilton.