Το Renault Clio πέμπτης γενιάς βρίσκεται στα τελευταία στάδια της εξέλιξης και αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του 2018, βασισμένο σε μια νέα πλατφόρμα, που φέρει την κωδική ονομασία CMF-B.

H Mitsubishi, όντας από το 2016 μέλος της Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance (σημείωση: η Nissan έχει αποκτήσει το 34% της εταιρείας), ετοιμάζει την επάνοδό της στην κατηγορία των superminis, και όπως παραδέχτηκε ο επικεφαλής product planning, Vincent Cobee, σε δηλώσεις του στο Auto Express, θα χρησιμοποιήσει πλατφόρμα προερχόμενη από τη Renault και τη Nissan:

Ο σχεδιασμός και η κατασκευή μιας αποκλειστικής πλατφόρμας είναι ακριβά και τα περιθώρια (κέρδους) στην μικρή κατηγορία είναι μικρότερα. Οπότε κοιτάζουμε να χρησιμοποιήσουμε πλατφόρμες της Renault και της Nissan σε αυτή την κατηγορία; Η απάντηση είναι ναι.


Η τελευταία γενιά του Colt (2004-2012) αγαπήθηκε πολύ στη χώρα μας

Παρ’ όλο που η κατηγορία των supermini συρρικνώνεται τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με τον Cobee συνεχίζει να αποτελεί το 30% της παγκόσμιας ζήτησης, ενώ επιπλέον η Mitsubishi χρειάζεται τέτοια μοντέλα για να πληροί τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων.

Η εταιρεία είναι, ουσιαστικά, απούσα από την κατηγορία από το 2012, οπότε και σταμάτησε η διάθεση της τελευταίας γενιάς Colt. Το μοντέλο εκείνο, σχεδιασμένο από τον Olivier Boulay και εξελιγμένο από κοινού με το Smart Forfour, είχε γνωρίσει μεγάλη επιτυχία στη χώρα μας.

Η αντικατάστασή του από το Space Star, αυτοκίνητο budget φιλοσοφίας που ουσιαστικά τοποθετούταν μια κατηγορία χαμηλότερα, έτυχε κάκιστης κριτικής από τον ειδικό τύπο, και δεν είχε εμπορική επιτυχία στην Ευρώπη.


Το φθηνό και οικονομικό Space Star, μια επί της ουσίας budget πρόταση, δεν βρήκε ανταπόκριση από το κοινό