# Εχει πάρει φόρα και δεν λέει να σταματήσει ο Hamilton, ο οποίος σημείωσε την 10η φετινή του νίκη και 32η συνολικά στην καριέρα του, ξεπερνώντας στη σχετικά λίστα τον συμπατριώτη του Nigel Mansell. Πλέον ο Hamilton θεωρείται ο πιο επιτυχημένος Βρετανός πιλότος.

# Ασταμάτητη είναι και η ομάδα της Mercedes η οποία πλέον έφτασε τα 10 1-2 σε GP την φετινή χρονιά, ισοφαρίζοντας το επίτευγμα της McLaren το 1988.

# Παράλληλα η Mercedes έφτασε τα 27 συνολικά βάθρα για φέτος, και πλέον επιζητά άλλα 2 ώστε να ξεπεράσει το ρεκόρ που κρατάει η Ferrari από το 2004 με 28.

# Επιπροσθέτως, ένα ακόμα ρεκόρ που δύναται να καταρρίψει η Mercedes για φέτος είναι αυτό των βαθμών στους κατασκευαστές. 650 είχε η Red Bull το ’11, 608 έχει μέχρι τώρα η Mercedes και με δυο αγώνες να απομένουν.

# Πλέον ότι και να γίνει στη Βραζιλία, ο τίτλος θα κριθεί στο Abu Dhabi. Tελευταία φορά που είδαμε τον τίτλο να κρίνεται μεταξύ δυο team mate στον τελευταίο αγώνα ήταν το 1996, μεταξύ Hill & Villeneuve.

# Για 1η φορά φέτος είδαμε ταχύτερο χρόνο pole position σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό. Ο χρόνος του Rosberg ήταν ταχύτερος κατά 0.271 από τον περσινό pole lap του Vettel. Κάτι ήξερε ο Button, όταν στην αρχή της χρονιάς δήλωνε πως τα μονοθέσια προς το τέλος της χρονιάς θα βρίσκονται σχετικά κοντά με τον ρυθμό του ’13. Βέβαια σε αυτό βοήθησε και η μαλακή γόμα που έφερε για 1η φορά στο Austin η Pirelli.

# Πρώτοι βαθμοί φέτος για τον Μaldonado, κάτι το οποίο σημαίνει πως για 1η φορά στην ιστορία της F1 βλέπουμε μονοθέσιο με τον αριθμό 13 να παίρνει βαθμούς. Πλέον φτάσαμε τους 17 πιλότους για φέτος οι οποίοι έχουν βαθμολογηθεί. Το ρεκόρ κρατά από το ’89, όταν είχαν βαθμολογηθεί 29!

# Από το Abu Dhabi του 2010 είχαμε να δούμε μόλις δυο Βρετανούς στο grid. Και τότε ήταν οι Hamilton/Button.

# Και τις 3 χρονιές στο Austin, o Vettel έχει πετύχει τον ταχύτερο γύρο αγώνα.

# Ενα στατιστικό το οποίο δείχνει με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο την πολύ άσχημη χρονιά του Raikkonen. Μέχρι και το τέλος του ’13 ο Kimi σε όλη την καριέρα του στην F1 είχε μόλις 5 τερματισμούς εκτός δεκάδας. Φέτος, και με δυο αγώνες να απομένουν έχει ήδη 5…

# Το 1980 ήταν η τελευταία χρονιά που δεν κέρδισαν σε κανένα αγώνα Ferrari και McLaren και όπως όλα δείχνουν πάμε για νέο αρνητικό ρεκόρ.

# Από την Αυστραλία του 1986 ήταν η τελευταία φορά που δεν είδαμε στο grid μονοθέσιο με τον αριθμό 9.

# Ο Vergne και στα 3 GP στο Austin έχει εκκινήσει 14ος!