Η Red Bull Racing, μάζι με τη Renault, πήραν την απόφαση να αλλάξουν κομμάτια από την κινητήρια μονάδα του Daniel Ricciardo, πριν από τον αγώνα του Hockenheim. Η αλλαγή του MGU-K (Γεννήτρια Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας), του Εnergy Store (Μονάδα Αποθήκευσης Ενέργειας) και του Control Electronics (Κέντρο Ελέγχου Ηλεκτρονικών) έχουν ως αποτέλεσμα την εκκίνηση από την τελευταία θέση για τον Αυστραλό.

Η αλλαγή γίνεται λόγω του προβλήματος που είχε αντιμετωπίσει ο Ricciardo κατά τη διάρκεια του αγώνα στο Μονακό, ενώ τα νέα τμήματα είναι αναβαθμισμένης έκδοσης.

Ο Ricciardo συμμετείχε μόνο στο πρώτο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών και έκανε τον ένατο ταχύτερο γύρο. Στο Q2, η Red Bull αποφάσισε να μη βγάλει στην πίστα τον οδηγό της, ούτως ώστε να έχει ελεύθερη επιλογή ελαστικών στον αγώνα. Στη συνέχεια, έκανε δηλώσεις μιλώντας για το Grand Prix:

Αισθάνομαι πως και δεν έκανα πολλά πράγματα σήμερα. Τρεις ή τέσσερις γύρους νομίζω, γιατί ήξερα ότι θα δεχθώ την ποινή. Η μόνη σκέψη μου αυτή τη στιγμή είναι η δυσκολία της εκκίνησης από την τελευταία θέση. Θα είναι διασκεδαστικό μεν, αλλά θα ήθελα φυσικά να ξεκινάω μαζί με τους υπόλοιπους από τις μπροστινές θέσεις. Είδα επίσης το πρόβλημα του Lewis στο Q1 κι έτσι θα δώσουμε μάχη μαζί από πίσω για να πάμε μπροστά.

Ήξερα ότι πως θα ξεκινούσα τελευταίος ούτως ή άλλως και αυτός είναι ο λόγος που δεν συνέχισα την διαδικασία, θα έχω πλέον την ελεύθερη επιλογή ελαστικών στον αγώνα. Μας δίνεται περισσότερη ελευθερία σε αυτό το κομμάτι. Πρέπει να παρακολουθήσουμε τι θα συμβεί στην συνέχεια των κατατακτήριων δοκιμών και μετά να δούμε ποια είναι η καλύτερη επιλογή. Πρέπει να δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό στον αγώνα. Αν διαλέξουμε την ίδια στρατηγική με τους πρωτοπόρους, δε θα κερδίσουμε τίποτα.