black_white_flag

Οι κριτές του F1 GRIP σχολιάζουν το τριήμερο του Monaco με τις σημαίες τους…

greenΌχι, δεν ήταν ο συναρπαστικότερος αγώνας, παρ’ότι ήταν κοντά μεταξύ τους οι διεκδικητές των περισσότερων θέσεων… αλλά το Μονακό είναι πάντα Μονακό και μας αρκεί να γεμίζει τα σαλόνια μας με τις εικόνες του…

yellowΑυτό το κακό με τις προβλέψεις του καιρού έχει παραγίνει… Πλέον το μήνυμα «βροχή αναμένεται εντός 5 λεπτών” έχει καταλήξει να θυμίζει την ιστορία με τον βοσκό και τον λύκο… Κανείς δεν τους πιστεύει πλέον. Μάλλον οι ομάδες θα πρέπει και πάλι να αρχίσουν να στέλνουν ανθρώπους στα γύρω βουνά και να μην υπάρχει κεντρική πρόβλεψη από τη διαχείριση του αγώνα… Μία βροχή θα έδινε την απαραίτητη ένταση κάπου στη μέση του αγώνα, αφού θα άλλαζε πολλά με βάση το ποιοί είχαν μπει ήδη να αλλάξουν για στεγνά ελαστικά και ποιοί περίμεναν έξω μέχρι τις πρώτες σταγόνες για ενδιάμεσα.

greenΕνδιαφέρουσα επιλογή στρατηγικής του Vettel, που ξεκίνησε με την σκληρότερη γόμα κι έμεινε σε εξαιρετικά ανταγωνιστικούς χρόνους για πάνω από το μισό του αγώνα, καθώς το άδειασμα των καυσίμων αποδείχθηκε κρισιμότερη παράμετρος απόδοσης από την φθορά των ελαστικών. Σε κάθε περίπτωση, ο Vettel έκανε εξαιρετικό αγώνα και λίγο έλειψε να κάνει ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη, όμως τα λίγα δευτερόλεπτα που του έλειπαν ήταν αρκετά για να χάσει την κορυφή για… 3 θέσεις.

stripedΤα πράγματα στη McLaren είναι σοβαρά στο θέμα του ρυθμού αγώνα. Ο Hamilton φάνηκε και πάλι να υπερβάλλει εαυτόν ώστε να κρατηθεί στις πρώτες θέσεις, όμως εμφανώς η βρετανική ομάδα δεν αποδίδει στον αγώνα όπως στις κατατακτήριες… Η στρατηγική και πάλι δεν ήταν η καλύτερη δυνατή, αφού χάθηκαν 2 θέσεις ξεκάθαρα λόγω επιλογής στο timing του pit stop.

stripedΚακός αγώνας γενικά και για τη Lotus, αφού ο Grosjean δεν έτρεξε πάνω από 100 μέτρα στον αγώνα, ενώ και ο Raikkonen δεν κατάφερε να κάνει κάτι καλό, τερματίζοντας στην 9η θέση. Η πίστα αναμενόταν να ευνοήσει το μονοθέσιο της Lotus, όμως διάφοροι παράγοντες, εκ των οποίων και οι εναλλαγές στη θερμοκρασία, δεν επέτρεψαν καλή εμφάνιση…

greenΟ Massa έδωσε στον εαυτό του το… φιλί της ζωής. Πολύ καλή παρουσία στις κατατακτήριες και από κοντά, σε απόσταση επίθεσης, στον Alonso για μεγάλο διάστημα μέσα στον αγώνα. Ο Βραζιλιάνος έδειξε αναγεννημένος μέσα στο δύσκολο Μονακό και η 6η του θέση, μόλις 6 δευτερόλεπτα από τον 1ο, αποτελεί διαβατήριο για… τον Καναδά και λίγες ακόμα χώρες. Ο Felipe θα κυνηγάει κι άλλες σφραγίδες σε αυτό το διαβατήριο από Κυριακή σε Κυριακή…

greenΣτα συν και ο βαθμός της 10ης θέση που πήρε αθόρυβα ο Senna. Εμείς δεν δώσαμε πολλή σημασία, αλλά σίγουρα ο Bruno θα φροντίσει να το τονίσει στους ιθύνοντες της Williams

whiteΟ Button δείχνει να μη μπορεί να βρει τον δρόμο του τελευταία κι αυτό είναι ανησυχητικό… Λογικό να μην μπορεί να περάσει τον Kovalainen μέσα στο Monaco, αλλά δεν είναι λογικό να μην έχει ούτε την ταχύτητα από το Σάββατο και να χάνει την ψυχραιμία του εν ώρα μάχης. Το χειρότερο απ’όλα είναι ότι δεν δείχνει να βρίσκει τρόπο αντίδρασης κι αυτό φαίνεται και από τα σχόλιά του on camera. Γρήγορα ανασύνταξη, Jenson, το πρωτάθλημα χρειάζεται κι άλλον διεκδικητή, να γίνει μπουρλότο…

black_whiteΗ κατάσταση με οδηγούς που δεν έχουν απόλυτη αίσθηση του τί συμβαίνει γύρω τους έχει παραγίνει. Ο Romain Grosjean, αντιδρώντας υπερβολικά στο σπρώξιμο του Alonso στην εκκίνηση δεν είχε ιδέα ότι ο Schumacher βρισκόταν ήδη στο πλάι του και με δυναμική ανόδου, με αποτέλεσμα ο ίδιος να εγκαταλείψει και ο Γερμανός πρωταθλητής να χάσει πολύτιμες θέσεις και να ξοδέψει πρακτικά τον περισσότερο αγώνα του πίσω από τον Raikkonen. Η απόφαση να μην πάρει ποινή ο Γάλλος ήταν αναμενόμενη, αλλά δεν βοηθά στη διατήρηση υψηλού οδηγικού επιπέδου στο σπορ…

green…μία μέρα νωρίτερα, το Σάββατο, συγκινηθήκαμε ως… παλιότεροι, βλέποντας τον Schumacher στην pole, μέσα στο Μονακό. Ο ίδιος ήταν επίσης συγκινημένος, ενώ ο γύρος του ήταν συγκλονιστικός. Ο Γερμανός έδειξε σε σημεία την εμπειρία του ως προς το ποιός είναι ο γρηγορότερος τρόπος να οδηγήσεις στους δρόμους του πριγκηπάτου, αφού τα περάσματά του από κάθε στροφή δεν ήταν πάντα τα πλέον συνηθισμένα…

black_orange…όμως η κατάσταση με τον Michael Schumacher και τις ατυχίες έχει καταντήσει ανέκδοτο… Ο Γερμανός δεν φάνηκε να έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα από την δυνατή επαφή με τον Grosjean, όμως το πρόβλημα στην αντλία καυσίμου του στέρησε ακόμα και την 7η θέση που είχε εκείνη τη στιγμή. Αν εξαιρέσουμε τη Βαρκελώνη και το ατύχημα με τον Senna, ο Schumacher έχει 5/6 αγώνες με πρόβλημα χωρίς καμία δική του ευθύνη (κιβώτιο στην Αυστραλία, ποινή λόγω αλλαγής κιβωτίου στο Bahrain, χτύπημα από τον Grosjean στη Μαλαισία, πρόβλημα με τον τροχό λόγω λάθους στο pit stop στην Κίνα, αντλία καυσίμου στο Μονακό). Ο Michael, αφού απελευθερώθηκε από τον Raikkonen, κινήθηκε ταχύτερα από τους πρωτοπόρους και μείωνε συνέχεια τη διαφορά από τον Massa, κάτι που δείχνει ότι αν έμενε στην pole που κέρδισε χωρίς την ποινή θα είχε πολλές πιθανότητες για κάτι πολύ καλό στο βάθρο.

greenDi Resta και Huelkenberg έβγαλαν ασπροπρόσωπη την Force India, παίρνοντας την 7η και 8η θέση αντίστοιχα.

black_whiteΠίσω στα γνωστά για τον Maldonado, που από την τελευταία θέση το μόνο που κατάφερε ήταν να πέσει ανεξέλεγκτος πάνω στον de la Rosa από την πρώτη κιόλας στροφή. Απαράδεκτη και η κίνηση πάνω στον Perez πριν την στροφή Portier στα ελεύθερα δοκιμαστικά, που μας θύμισε την αντίστοιχη φιλονικία με τον Hamilton βγαίνοντας από τη La Source στο Spa πέρυσι. Δίκαια η ποινή και απαραίτητο ένα σεμινάριο ιδιωτικής προβολής… Δεν ξοδεύουμε άλλη γραμμή γι’αυτό(ν).

chequeredΓια άλλη μια φορά, εξαιρετικός Alonso, που εκτέλεσε άψογα τη στρατηγική του, πέρασε μπροστά από τον Hamilton και απειλούσε μέχρι το τέλος για τις πρώτες δύο θέσεις όντας ήδη εντός βάθρου. Ξεκινώντας τη χρονιά με μία πολύ μέτρια Ferrari, έχει κερδίσει το μέγιστο δυνατό και προηγείται στη βαθμολογία… Αν έρθουν επιπλέον αναβαθμίσεις στη scuderia ο Fernando θα αποδεχθεί κι επίσημα ότι «πάει για τίτλο”, κάτι που αποφεύγει ως τώρα να ξεστομίσει.

chequeredΜεγάλη σημασία η νίκη για τον Mark Webber, που φέτος είναι άλλος άνθρωπος και δυσκολεύει πολύ τον team mate του. Από το Σάββατο κιόλας, με την 2η θέση που θα μετατρεπόταν σε 1η, είχε θέσει υποψηφιότητα για τη νίκη και δεν άφησε την ευκαιρία να χαθεί. Άψογη διαχείριση από την πρώτη κιόλας στροφή, κανένα ουσιαστικά σημείο ανησυχίας, παρ’ότι είχε πρακτικά αντίπαλο στον καθρέφτη του και στους 78 γύρους του αγώνα. Δεύτερη νίκη για τον Αυστραλό στο Μονακό και καθ’όλα άξια! 6ος νικητής σε 6 αγώνες και συνεχίζουμε!