Δημοσιεύματα του Autosport και του Motorsport.com αναφέρουν πως το διαζύγιο ανάμεσα σε McLaren και Honda είναι οριστικό.

Η συνεργασία των δύο πλευρών δεν κύλησε όπως αναμενόταν από το 2015, όταν η Honda επέστρεψε στη Formula 1 με την ομάδα του Woking. Τα αποτελέσματα ήταν άσχημα, αφού ο κινητήρας των Ιαπώνων υστερεί σε ταχύτητα και αξιοπιστία.

Από την αρχή της φετινής σεζόν, ήταν εμφανές πως η McLaren έψαχνε ένα τρόπο να λύσει τη συμβόλαιό της με τον προμηθευτή των κινητήρων της. Με τη Mercedes και τη Ferrari να κλείνουν την πόρτα, η Renault ήταν η μόνη εναλλακτική. Οι συζητήσεις που έγιναν στο motorhome της McLaren στη Monza, με τον Jerome Stoll, τον Alain Prost και τον Cyril Abiteboul να εκπροσωπούν τη Renault, φανέρωσαν το σοβαρό ενδιαφέρον των δύο πλευρών για συνεργασία.

Οι πηγές των δημοσιευμάτων αναφέρουν πως το συμβόλαιο ανάμεσα σε McLaren και Renault θα είναι τριετές, δηλαδή θα διαρκέσει μέχρι το 2020, την τελευταία χρονιά με τους τωρινούς κινητήρες. Επίσης, αναφέρεται πως ο κινητήρας θα είναι ίδιων προδιαγραφών με αυτούς της εργοστασιακής ομάδας των Γάλλων και της Red Bull και δε θα υστερεί όσον αφορά τις αναβαθμίσεις.

Έτσι, σε συνδυασμό με τις φήμες για μεταγραφή του Carlos Sainz στη Renault (που ενδέχεται να γίνει πριν το GP Μαλαισίας), φαίνεται πως η Toro Rosso οδεύει προς λύση του συμβολαίου της με τη γαλλική εταιρία και συνεργασία με τη Honda, με αποτέλεσμα οι Ιάπωνες να παραμείνουν στη Formula 1.

Τέλος, μία τέτοια εξέλιξη ενδέχεται να είναι αρκετή για να κρατήσει το Fernando Alonso στη McLaren, πλάι στον Stoffel Vandoorne, που έχει ήδη ανακοινωθεί πως θα παραμείνει στην ομάδα.

Ανακοινώσεις επί του θέματος δεν έχουν γίνει, όμως κάτι τέτοιο αναμένεται να συμβεί τις επόμενες μέρες, πιθανότατα πριν το Σαββατοκύριακο.