Η Scuderia Ferrari είχε πριν τον αγώνα βλέψεις για ένα καλό αποτέλεσμα και μια ευχή για το 1-2 ή τουλάχιστον για διπλό βάθρο. Παρ’ ολ’ αυτά, η ημέρα για την ομάδα του Maranello τελείωσε πιο άσχημα από όσο περίμεναν, με τον Kimi Raikkonen να εγκαταλείπει και τον Sebastian Vettel να μένει εκτός βάθρου. Τι ακριβώς έφταιξε στη στρατηγική της Ferrari και δεν κατάφερε να τερματίσει στο βάθρο ο Vettel;

Η Ferrari, σε μια απόπειρα να αλλάξει την στρατηγική της και να παρασύρει τη Mercedes, έκανε το δεύτερο pit stop κατά την διάρκεια του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. O Sebastian Vettel πέρασε στα pit, ξαναέβαλε τη μεσαία γόμα, αλλά οι μηχανικοί καθυστέρησαν στον πίσω δεξί τροχό με αποτέλεσμα ο Seb να βγει στην τέταρτη θέση, ακριβώς πίσω από τον Max Verstappen.  O Γερμανός πιστεύει πως η επιλογή της Ferrari ήταν σωστή, καθώς η φθορά των ελαστικών ήταν μεγαλύτερη από ότι αναμενόταν.

Δεν υπήρχε άλλος τρόπος να μείνω έξω με αυτά τα ελαστικά. Η φθορά των ελαστικών σε εμάς ήταν μεγαλύτερη σε σύγκριση με τους άλλους. Αν το παρακολουθείς από έξω φαίνεται φυσικά διαφορετικά, κάπως χαζό. Βγήκαμε πίσω από τον Verstappen και δεν καταφέραμε να τον περάσουμε. Σήμερα δεν ήμασταν γρήγοροι. Τα ελαστικά μου ήταν πιο φρέσκα από τον ανταγωνισμό αλλά δεν κατάφερα να βγάλω κάτι καλό από αυτά. Πρέπει να καταλάβουμε τι δεν λειτούργησε σωστά σε αυτά τα ελαστικά και να βελτιωθούμε.

Από την άλλη ο Kimi Raikkonen, πριν εγκαταλείψει, είχε βάλει σαν στόχο τη δεύτερη θέση, μιας και ο Vettel «τράβηξε» πάνω του τον Bottas με την επιλογή να κάνει το πρώτο pit stop τόσο νωρίς στον αγώνα. Ο Raikkonen εγκατέλειψε τον αγώνα με πρόβλημα με τον κινητήρα και η Ferrari έχασε την ευκαιρία να πάρει και πάλι διπλούς βαθμούς στον αγώνα.

Φυσικά αυτό δεν ήταν ιδανικό. Προσπαθήσαμε να πάμε να κερδίσουμε τον αγώνα. Άλλα όταν δεν τερματίζεις, τότε είσαι αναγκασμένος να κλέβεις κάθε ευκαιρία. Δυστυχώς είναι κιόλας η δεύτερη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο. Γι αυτό και πέφτουμε τόσο πίσω στην βαθμολογία, αλλά έτσι είναι. Δεν μπορώ να κάνω κάτι διαφορετικό. Όσον αφορά στο τι έφταιξε, δεν ξέρω ακόμα, η ομάδα αυτή τη στιγμή το αναλύει και θα μάθουμε στην συνέχεια.

H Scuderia Ferrari μετά τον αγώνα της Βαρκελώνης βρίσκεται στη δεύτερη θέση των κατασκευαστών με 126 βαθμούς, πίσω από την Mercedes που έχει 153 βαθμούς. Στο πρωτάθλημα των οδηγών ο Vettel έχασε έδαφος από τον Hamilton, ανεβάζοντας τη διαφορά στους 17 βαθμούς.