Η επόμενη γενιά της σειράς 7 είναι σχεδόν έτοιμη για την παρουσίασή της το φθινόπωρο και συγκεντρώνει μια σειρά από τεχνολογικές καινοτομίες, τις οποίες η εταιρεία αγωνιούσε να ανακοινώσει από τώρα.

Έτσι η BMW με ανακοίνωσή της, και παράλληλη δημοσίευση φωτογραφιών του καμουφλαρισμένου αμαξώματος, αλλά και του σασί του νέου μοντέλου, μας δίνει κάποιες πρώτες πληροφορίες για την επερχόμενη ναυαρχίδα της, που κατά την ίδια θα θέσει νέα μέτρα σύγκρισης στους τομείς της μείωσης βάρους, των δυναμικών χαρακτηριστικών και της έξυπνης συνδεσιμότητας.


πατήστε για μεγέθυνση

Έως και 130 κιλά ελαφρύτερη

Η νέα 7 Series χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων και την τεχνογνωσία που αποκτήθηκε από την εξέλιξη των i3 και i8, θα είναι έως και 130 κιλά ελαφρύτερη από την προκάτοχό της, με τα 40 από αυτά να εξοικονομούνται από το κέλυφος του αμαξώματος.


πατήστε για μεγέθυνση

Σύμφωνα με την εταιρεία, πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο που συνδυάζει ανθρακονήματα με ατσάλι, αλουμίνιο και πλαστικό. Οι πόρτες είναι κατασκευασμένες από αλουμίνιο, όπως και η οροφή, της οποίας οι ανθρακονημάτινες δοκοί συνδυάζονται με υψηλής αντοχής ατσάλι στη μεσαία κολώνα.

Θα παρκάρει μόνη της


πατήστε για μεγέθυνση

Δηλαδή περίπου… Ο οδηγός θα μπορεί χωρίς να βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο να παρκάρει και να ξεπαρκάρει το όχημά του, αλλά το σύστημα θα έχει αρκετά περιορισμένο εύρος χρήσης. Αυτό σημαίνει ότι η 7 series θα μπορεί να μπορεί να μπει ή να βγει μόνη της από στενές θέσεις για κάθετο παρκάρισμα, ή γκαράζ, διορθώνοντας το τιμόνι από 10 έως 15 μοίρες και ελέγχοντας τα φρένα. Ο οδηγός και το κλειδί θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να βρίσκονται σε κοντινή απόσταση έως ότου η διαδικασία ολοκληρωθεί.

Καινοτομίες στον χειρισμό


πατήστε για μεγέθυνση

Για πρώτη φορά το σύστημα iDrive θα προσφέρεται με οθόνη αφής, που σημαίνει ότι ο οδηγός θα μπορεί να το χειρίζεται όπως το κινητό του τηλέφωνο ή το tablet. Για πρώτη φορά όμως ένας αισθητήρας θα αντιλαμβάνεται προκαθορισμένες χειρονομίες, οι οποίες θα μπορούν να ελέγχουν συγκεκριμένες λειτουργίες, όπως η ένταση του ηχοσυστήματος και η αποδοχή ή η απόρριψη μιας εισερχόμενης κλήσης. Θα είναι ακόμη δυνατό να προστεθούν επιπλέον χειρονομίες που θα αντιστοιχίζονται με επιθυμητές ενέργειες, ο αριθμός τους όμως περιορίζεται συνειδητά από τη BMW, ώστε ο χειρισμός του συστήματος να μην απαιτεί τελικά μαθήματα νοηματικής.

Κινητήρες και μετάδοση

Η νέα σειρά 7 θα κινείται από σύνολα βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα και υβριδικά, ενώ ιδιαίτερη μνεία γίνεται έναν εξακύλινδρο (Σε σειρά) από τη νέα γενιά κινητήρων της εταιρείας, με TwinPower Turbo και ένα εξελιγμένο κιβώτιο Steptronic οχτώ ταχυτήτων.