Στους τελευταίους αγώνες έχουμε ακούσει αρκετά παράπονα από διάφορους οδηγούς για το αυτοκίνητο ασφαλείας. Αυτά συνήθως σχετίζονται με την ταχύτητά του, καθώς οι οδηγοί των μονοθεσίων δεν μπορούν να φέρουν τα ελαστικά τους στις κατάλληλες θερμοκρασίες.

Κάτι τέτοιο ανέφερε, μέσω team radio, ο Lewis Hamilton στο Spa, όσο βρισκόταν πίσω από το SC. Ο Bernd Mayländer, ο οδηγός του αυτοκινήτου ασφαλείας κατανοεί τη διαφορά ταχυτήτας ανάμεσα στα μονοθέσια της F1 και την Mercedes SLS AMG 6.3 που οδηγεί:

Από την πλευρά των οδηγών μπορώ να καταλάβω το πρόβλημα. Σε μερικούς αγώνες μου ζητήθηκε να οδηγήσω πιο αργά, ώστε να «συμμαζέψω» λίγο τα μονοθέσια και να δουλέψουν περισσότερο στην πίστα οι οργανωτές. Για παράδειγμα αυτό έγινε στο Μπακού.

O Bottas συμφωνεί με τον teammate του και πιστεύει πως η FIA πρέπει να βρει ένα ταχύτερο αυτοκίνητο.

Ένιωσα πως ήταν πολύ αργό στο Spa. Εκείνη την στιγμή τα ελαστικά δεν λειτουργούσαν καθόλου. Νομίζω κάθε οδηγός θα ήθελε να υπάρχει ένα ταχύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας. Στο σημείο που έχει γίνει η σύγκρουση θα πρέπει να μας οδηγεί με πιο χαμηλή ταχύτητα, αλλά σε άλλα σημεία της πίστας καλό είναι να επιταχύνει για να είναι τα ελαστικά στο σωστό παράθυρο των θερμοκρασιών.

Ο Bernd Mayländer απαντά στην πρόταση για αλλαγή του αυτοκινήτου ασφαλείας και εξηγεί για ποιο λόγο το αυτοκίνητο ασφαλείας φέτος φαίνεται αργό σε σχέση με άλλες χρονιές.

Η Formula 1 έχει γίνει ταχύτερη στις στροφές φέτος. Στις ευθείες δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και κανένα παράπονο από τους οδηγούς. Το πρόβλημα είναι στις ζώνες φρεναρίσματος και στις στροφές. Οι οδηγοί έχουν την εντύπωση πως το αυτοκίνητο ασφαλείας έχει γίνει πιο αργό και όχι πως εκείνοι έχουν γίνει ταχύτεροι.

Η αλλαγή αυτοκινήτου δεν νομίζω πως πρέπει να τεθεί σαν θέμα. Μερικοί θέλουν να μπει ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο ως αυτοκίνητο ασφαλείας, άλλα αυτό δεν θα διαθέτει τα στοιχεία που θέλουμε να έχουμε. Ένα αυτοκίνητο ασφαλείας θα πρέπει να επιβραδύνει τα μονοθέσια. Αν βάλεις ένα αγωνιστικό δεν θα έχουν παράπονα οι οδηγοί, αλλά το στοιχείο της ασφάλειας δεν θα υπάρχει. Γι’ αυτό και μερικές φορές οδηγούμε πιο αργά από όσο θα ήθελαν οι κύριοι πίσω μας.

Συζητάω πολλές φορές με τους οδηγούς για το τι πρέπει να κάνω στην πίστα και τι όχι. Ακούω τη γνώμη τους. Όποτε θέλουν, μπορούν να με βρουν στο paddock ή στις συναντήσεις που έχουμε για τα θέματα ασφάλειας. Υπάρχει μια υγιής σχέση ανάμεσα στος οδηγούς, εμένα και τον Charlie [Whiting]. Έχουμε μιλήσει ήδη για το πως μπορούμε να το λύσουμε το θέμα στο μέλλον.