[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_accordion][vc_accordion_tab title=”Lap Record”][vc_column_text]

YEARDRIVERTEAMTIME
2009Sebastian VettelRed Bull Racing1:40.279
[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Previous Winners”][vc_column_text]
YEARDRIVERTEAMLAPSTIME
2012Kimi RaikkonenLotus F1 Team551:45:58.667
2011Lewis HamiltonVodafone McLaren Mercedes551:37:11.886
2010Sebastian VettelRed Bull Racing551:39:36.837
2009Sebastian VettelRed Bull Racing551:34:03.414
[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Previous Poles”][vc_column_text]
YEARDRIVERTEAMTIME
2012Lewis HamiltonVodafone McLaren Mercedes1:40.630
2011Sebastian VettelRed Bull Racing1:38.481
2010Sebastian VettelRed Bull Racing1:39.394
2009Lewis HamiltonVodafone McLaren Mercedes1:40.948
[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Previous Fastest Laps”][vc_column_text]
YEARDRIVERTEAMLAPTIME
2012Sebastian VettelRed Bull Racing541:43.964
2011Mark WebberRed Bull Racing511:42.612
2010Lewis HamiltonVodafone McLaren Mercedes471:41.274
2009Sebastian VettelRed Bull Racing541:40.279
[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][/vc_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_single_image img_link_target=”_self” image=”5268″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_button title=”Download Circuit Map” target=”_blank” color=”btn-info” icon=”wpb_document_pdf” size=”wpb_regularsize” href=”http://www.fia.com/sites/default/files/championship/documents/19-abu-dhabi-circuit-print.pdf”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_accordion][vc_accordion_tab title=”Προεπισκόπηση της πίστας”][vc_column_text]Στο εντυπωσιακό Yas Island, με τα κτίρια και τα φώτα που ζαλίζουν, «τρέχει” η πίστα του Abu Dhabi, αλλιώς και Yas Marina Circuit. Τα πάντα στην πίστα φωνάζουν πολυτέλεια, σε ένα από τα αρτιότερα δημιουργήματα αυτοκινητοδρομίου των τελευταίων ετών. Πολλές εναλλακτικές διαδρομές για διαφορετικές κατηγορίες μηχανοκίνητου αθλητισμού και ένα τεράστιο σύστημα εξελιγμένου φωτισμού για νυχτερινούς αγώνες είναι επίσης από τα πιο δυνατά στοιχεία της πίστας. Τα γκαράζ είναι άρτια εξοπλισμένα, με άνετους κλιματιζόμενους χώρους και η έξοδος από το pitlane γίνεται με τούνελ-πέρασμα κάτω από την πίστα. Το πολυτελές ξενοδοχείο Yas Viceroy Abu Dhabi Hotel είναι από μόνο του αξιοθέατο και οι ένοικοι απολαμβάνουν τη δράση στα πόδια τους, ενώ τριγύρω στην πίστα προσφέρονται κι άλλες εξαιρετικές δυνατότητες για παρακολούθηση του αγώνα σε πανοραμικές θέσεις.[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Οδήγηση – Σχεδίαση”][vc_column_text]5554 μέτρα, 21 στροφές σε αριστερόστροφη χάραξη… Ξεκινάμε ένα γύρο στo Yas Marina Circuit με μία αριστερή στροφή μεσαίας ταχύτητας, στην οποία δεν βλέπουμε συχνά προσπεράσματα. Πολύ kerb στην έξοδο, και κατευθείαν στην 2, η οποία είναι flat out. Ακολουθεί μία μεγάλη γρήγορη δεξιά στροφή, από την οποία οι οδηγοί περνούν με 240-250 km/h και στην οποία τους ασκούνται μεγάλες δυνάμεις. Η στροφή 4 είναι πρακτικά ένα ελαφρύ σπάσιμο και η μικρή ευθεία οδηγεί στο chicane 5-6. Το chicane αυτό είναι ιδιαίτερα δύσκολο, καθώς στη μικρή απόσταση μεταξύ των δύο στροφών υπάρχει μικρή κατηφόρα, με τους οδηγούς να φρενάρουν μέχρι και λίγο πριν την 6 λόγω διαφοράς στην ταχύτητα της κάθε στροφής. Για λίγο στο γκάζι πριν ξαναφρενάρουν για την 7, κατεβάζοντας σε 1η σχέση στο κιβώτιο. Οι οδηγοί επικεντρώνονται στην έξοδο καθώς ακολουθεί η πρώτη μεγάλη ευθεία στην πίστα. Στο τέλος της πρώτης μεγάλης ευθείας βλέπουμε ένα σφιχτό chicane, με τις στροφές 8-9. Οι οδηγοί κατεβάζουν σε δευτέρα, και αλλάζουν γραμμή ώστε να έχουν καλή έξοδο για τη δεύτερο σημείο που οι οδηγοί αναπτύσσουν μεγάλη ταχύτητα. Πηγαίνοντας στην 11, οι οδηγοί πέφτουν ξανά στα φρένα δυνατά, κατεβάζοντας σε δευτέρα. Αλλάζουν γραμμή, και προσπαθούν να έχουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ταχύτητα στο 2ο και το 3ο κομμάτι του chicane, τις στροφές 12-13. Η τελευταία είναι ιδιαίτερα δύσκολη λόγω του αρνητικού camber της στροφής. Πολύ μικρή ευθεία και νέα αριστερή στροφή με αρνητική κλίση. Οι οδηγοί χρησιμοποιούν όλη την πίστα και αναπτύσσουν ταχύτητα στην μικρή ευθεία και τις δύο πολύ γρήγορες στροφές. Μπαίνουμε στο κλειστό κομμάτι της πίστας, με στροφές 2ης-3ης ταχύτητας. Πρώτα βλέπουμε μία δεξιά και δύο ακόμα off-camber αριστερές, ανάμεσα στις οποίες τα μονοθέσια περνούν κάτω από το Yas Hotel. Μικρή ευθεία, με τους οδηγούς να προετοιμάζονται για τις δύο τελευταίες στροφές, που είναι δεξιές. Η πρώτη είναι πιο γρήγορη, γύρω στα 180km/h, στην έξοδο οι οδηγοί ανεβάζουν μία ταχύτητα, πριν φρενάρουν για την τελευταία στροφή, κατεβάζοντας σε 2η ή 3η ταχύτητα.[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Απαιτήσεις Οδηγού – Μονοθεσίου”][vc_column_text]Οι υψηλές θερμοκρασίες συχνά προκαλούν πρόβλημα στους οδηγούς, αν και ο νυχτερινός αγώνας πάντα βοηθάει να μετριαστούν οι επιπτώσεις. Ένα από τα χαρακτηριστικότερα ζητήματα στη Yas Marina είναι ο κατάλληλος συγχρονισμός στις αλλαγές των σχέσεων του κιβωτίου, καθώς είναι πολύ συνηθισμένο αυτές να απαιτούνται μέσα σε αλληλουχίες στροφών. Κατάλληλες αλλαγές, στο κατάλληλο σημείο, για να μην προκαλείται αποσταθεροποίηση του μονοθεσίου και να διατηρείται ο κινητήρας στο ωφέλιμο εύρος. Η πρόσφυση του οδοστρώματος είναι εξαιρετική και σίγουρα αφαιρεί λίγο από τις απαιτήσεις για αεροδυναμική απόδοση, όμως αυτό κάνει εξαιρετικά δυνατά τα φρεναρίσματα και τις καταπονήσεις φρένων και ελαστικών. Οι μεγάλες ευθείες βοηθούν στην ψύξη των φρένων, αλλά τεστάρουν οριακά τους κινητήρες.[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][/vc_accordion][/vc_column][/vc_row]