To Grand Prix της Σιγκαπούρης που πραγματοποιείται στη Marina Bay, έχει ιστορία έξι χρόνων, καθώς αποτελεί κομμάτι του αγωνιστικού προγράμματος από το 2008.

Σε αυτό το άρθρο θα κάνουμε μια σύντομη ανασκόπηση του τι συνέβη σε κάθε ένα από τα Grand Prix έχουν λάβει χώρα εκεί, από το 2008 μέχρι και το 2013:

2008
O πρώτος νυχτερινός αγώνας στην ιστορία του Σπορ δεν ήταν μόνο κρίσιμος για τη μάχη του τίτλου του 2008, αλλά όπως αποδείχθηκε αργότερα, αποτέλεσε και έναν από τους πιο αμφιλεγόμενους.

Πριν από τον αγώνα, οι Hamilton και Massa είχαν μόλις 1 βαθμό διαφορά στο Πρωτάθλημα Οδηγών, με το Βρετανό να βρίσκεται μπροστά.

Ο Massa πήρε την pole και διατήρησε την πρωτοπορία του από τον 2ο Hamilton μέχρι τον 14ο γύρο, όπου ο Nelson Piquet Junior χτύπησε στις μπαριέρες προκαλώντας την έξοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας.

Ένα καταστροφικό pit stop για τον Massa στο περιθώριο του Safety Car σήμαινε πως ο αγώνας του είχε πάρει την κατιούσα, ενώ Alonso, που είχε πραγματοποιήσει το δικό του ανεφοδιασμό πριν από το ατύχημα του Piquet, πήρε τα ηνία του αγώνα και τα κράτησε μέχρι το τέλος. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Rosberg και Hamiton.

Δυστυχώς όμως, η ανάμνηση αυτού του αγώνα αμαυρώθηκε μερικούς μήνες μετά, όταν ο Nelson Piquet Junior αποκάλυψε πως του είχε ζητηθεί από την ομάδα του να χτυπήσει σκόπιμα στις μπαριέρες, με σκοπό να ευνοηθεί ο team mate του, Fernando Alonso. Αυτή η εξέλιξη οδήγησε σε μια σειρά από δικαστικές διαμάχες και ποινές στους υπεύθυνους για το σκάνδαλο, που ονομάστηκε “Crashgate“.

2009
Σε μια χρονιά που οι McLaren και Ferrari, οι οποίες είχαν παλέψει για τον τίτλο την προηγούμενη σεζόν, ήταν εκτός ρυθμού, η νίκη του Lewis Hamilton στη Σιγκαπούρη ήταν κάτι παραπάνω από ξεχωριστή.

Ο Βρετανός κατέκτησε την pole position, με τον Vettel να παίρνει τη 2η θέση και τον Rosberg την 3η. Οι δύο Brawn των Barrichello και Button θα εκκινούσαν από την 5η και 12η θέση αντίστοιχα, με το Βραζιλιάνο να έχει ένα ατύχημα κατά τη διάρκεια των κατατακτηρίων.

Στον αγώνα, o Hamilton προηγούταν με τους Rosberg και Vettel να ακολουθούν. Ο Rosberg τέθηκε εκτός συναγωνισμού όταν του αποδόθηκε ποινή διέλευσης λόγω του ότι πάτησε την άσπρη γραμμή στην έξοδο του pit lane, και ο Vettel, που προσπαθούσε να πιέσει το Lewis για τη νίκη, είχε την ίδια τύχη, λόγω υπέρβασης του ορίου ταχύτητας κατά το δικό του pit stop.

O Lewis κέρδισε τελικά τον αγώνα, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Glock και Alonso.

2010
Η πρώτη αγωνιστική σεζόν της νέας δεκαετίας ήταν και μια από τις πιο ανταγωνιστικές.

Οι Webber, Hamilton, Alonso, Button και Vettel, που βρίσκονταν στις 5 πρώτες θέσεις του πρωταθλήματος, έφτασαν στη Σιγκαπούρη με μόνο 24 βαθμούς να χωρίζουν τον 1ο από τον 5ο.

Ο Alonso κατέκτησε την pole position και κράτησε την πρωτοπορία καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, παίρνοντας μια πολύ σημαντική για τον ίδιο νίκη. Ο Vettel εκκίνησε και τερμάτισε 2ος, καταδιώκοντας τον Alonso από την αρχή μέχρι το τέλος.

Οι Webber συμπλήρωσε το βάθρο, όμως οι περιπέτειες δεν έλειψαν από τον αγώνα του. Μια επαφή με το Lewis Hamilton όταν ο Βρετανός προσπαθούσε να περάσει ανάγκασε τον οδηγό της McLaren να εγκαταλείψει για δεύτερο συνεχόμενο Grand Prix.

2011
To 2011 ο Sebastian Vettel κυριαρχούσε, και η νίκη του στη Σιγκαπούρη ουσιαστικά του έδωσε τον τίτλο, αφού μετά από το τέλος του αγώνα βρισκόταν 124 βαθμούς μπροστά από τον Button, ενώ η μέγιστη συγκομιδή που θα μπορούσε να πραγματοποιήσει ένας οδηγός μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος ήταν οι 125 βαθμοί.

Στα αγωνιστικά, ο Vettel κέρδισε από την pole position, και οι Button, Webber έκλεισαν το βάθρο.

Ένα αξιοσημείωτο γεγονός του αγώνα ήταν η επαφή του Hamilton με το Massa, που συνέβη όταν ο πρώτος προσπάθησε να προσπεράσει το Βραζιλιάνο. Αυτή η επαφή προκάλεσε ζημιές στο ελαστικό του Massa και στην αεροτομή του Hamilton, ρίχνοντας και τους δύο αρκετά πίσω.

Ο Hamilton τελικά τερμάτισε 5ος πίσω από τον Alonso, ενώ ο Massa 9ος.

2012
Η σεζόν του 2012 χαρακτηρίστηκε από τους πολλούς διαφορετικούς νικητές και τη μάχη του Alonso με τον Vettel για τον τίτλο.

Ο Hamilton πήρε την pole position στον κρίσιμο για τη μάχη του πρωταθλήματος αγώνα της Marina Bay, και έδειχνε να έχει τα πάντα υπό έλεγχο, μέχρι που εγκατέλειψε λόγω προβλήματος στο κιβώτιο.

Ο Sebastian Vettel κληρονόμησε την πρωτοπορία και την κράτησε μέχρι το τέλος, ενώ ο Button τερμάτισε 2ος και ο Alonso πήρε ένα μεγάλης σημασίας για τις ελπίδες του να γίνει πρωταθλητής βάθρο.

Ένα από τα αξιοσημείωτα γεγονότα του αγώνα ήταν η σύγκρουση του Michael Schumacher με την Toro Rosso του Vergne μετά από την επανεκκίνηση του αγώνα έπειτα από περίοδο Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Ο Michael δε μπόρεσε να φρενάρει επαρκώς και χτύπησε από πίσω το μονοθέσιο του Γάλλου. Αμέσως μετά από το ατύχημα, ο Schumacher πήγε προς το μέρος του Vergne, του ζήτησε συγγνώμη και οι δύο οδηγοί πήραν μαζί το δρόμο της επιστροφής στα pits.

2013
To Grand Prix της Σιγκαπούρης αποτέλεσε το πεδίο της 3ης από τις 9 συνεχόμενες νίκες που κατέκτησε ο Sebastian Vettel στο δεύτερο μισό του 2013.

Ο Γερμανός εκκίνησε από την pole και παραλίγο να χάσει την πρώτη θέση από το Rosberg, που δοκίμασε να περάσει στην πρώτη στροφή αλλά απέτυχε. Ο Alonso με μια άψογη αντίδραση στο σήμα της εκκίνησης βρέθηκε από την 7η στην 3η θέση.

Ο Vettel κέρδισε μπροστά από τους Alonso και Raikkonen. Ο Φιλανδός με μια έξυπνη στρατηγική κατάφερε να τερματίσει στο βάθρο παρότι εκκίνησε εκτός δεκάδας.

Στις αξιοσημείωτες στιγμές του αγώνα συγκαταλέγεται ο ρυθμός με τον οποίο ο Vettel άνοιξε τη διαφορά του από τους υπόλοιπους έπειτα από τη λήξη της περιόδου του αυτοκινήτου ασφαλείας, καθώς προσπαθούσε να «εξαγοράσει» ένα επιπλέον pit stop, αλλά και η φωτιά που εμφανίστηκε στο μονοθέσιο του Webber στον τελευταίο γύρο.