Δεν πρόλαβαν να περάσουν λίγες ώρες από τη στιγμή που σας μεταφέραμε τις δηλώσεις του Ghosn, με τις οποίες διέψευδε ότι έχει υπάρξει συμφωνία μεταξύ Daimler και Nissan για την εξέλιξη του pickup της πρώτης, και η Renault μας έστειλε το σχετικό δελτίο τύπου που ανακοινώνει τη συνεργασία των δύο εταιρειών ακριβώς σε αυτή την κατηγορία.

Όπως μας ενημερώνει λοιπόν, η Nissan και η Daimler θα εξελίξουν από κοινού ένα όχημα pickup ενός τόνου για λογαριασμό της Mercedes.

merceded_pickup_sketch
Επίσημο σκίτσο από τη Mercedes, που απεικονίζει μια πιθανή μορφή του μελλοντικού της pickup

To μοντέλο αυτό θα μοιράζεται εν μέρει την αρχιτεκτονική του με το ολοκαίνουριο Nissan NP300 που παρουσιάστηκε τον Ιούνιο στην Ταϊλάνδη, αλλά ο σχεδιασμός του και το engineering θα γίνει από τη Daimler, ώστε να διασφαλιστεί ότι θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών της.

Το όχημα θα είναι διπλοκάμπινο και θα απευθύνεται τόσο σε ιδιώτες όσο και σε επαγγελματίες. Βασικές αγορές του θα είναι αυτές της Ευρώπης, της Αυστραλίας, της Νοτίου Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής.

Η Mercedes-Benz είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα πολυτελείας στον κόσμο. Η είσοδός της στην αλματωδώς αναπτυσσόμενη κατηγορία των μεσαίων pickups είναι ένα σημαντικό βήμα για να συνεχίσουμε να βαδίζουμε στο μονοπάτι της παγκόσμιας ανάπτυξης.

Χάρη στην επιτυχημένη συνεργασία μας με τη Renault-Nissan Alliance, είμαστε σε θέση να μειώσουμε δραστικά τον χρόνο και το κόστος (που απαιτείται) για να εισέλθουμε σε αυτή την κατηγορία-κλειδί,

δήλωσε ο Dieter Zetsche, επικεφαλής του Γερμανικού ομίλου.

Η Nissan είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής στην κατηγορία των pickup trucks ενός τόνου και η ιστορία της μετράει περισσότερα από 80 χρόνια. Από το 1933 έχει πουλήσει πάνω από 14.000.000 οχήματα αυτού του τύπου.

Το NP300, που πωλείται σαν NP300 Navara ή NP300 Frontier ανάλογα με την αγορά, λανσαρίστηκε τον Ιούνιο του 2014 και παράγεται στην Ταϊλάνδη και το Μεξικό.

The_all-new_NP300_Navara_Frontier_which_was_unveiled_in_Bangkok_Thailand_in_June_2014
To Nissan NP300 Navara/Frontier παρουσιάστηκε τον περασμένο Ιούνιο και θα αποτελέσει τη βάση για τα αντίστοιχα Mercedes και Renault.

Η Renault εξελίσσει ήδη και την δικιά της εκδοχή βασισμένη στο NP300, η παραγωγή της οποίας θα ξεκινήσει το 2016.

Τόσο το Renault, όσο και το Mercedes, θα κατασκευάζονται πλάι στο NP300 στο εργοστάσιο των Γάλλων στην Αργεντινή, για τις ανάγκες της αγοράς της Λατινικής Αμερικής, αλλά και στο εργοστάσιο της Nissan στην Βαρκελώνη, για να καλυφθεί η ζήτηση στις υπόλοιπες αγορές. Το Renault θα παράγεται επίσης και στο Μεξικό.

Η παραγωγή θα ξεκινήσει μέχρι το τέλος της δεκαετίας, με τον όγκο να φτάνει (και για τις τρεις προτάσεις) τις 190.000 οχήματα.

Χάρη στη συνεργασία μας με τη Daimler σε αυτό το project, θα μπορέσουμε να μοιραστούμε το κόστος της επένδυσης στο εργοστάσιο της Αργεντινής, ενώ την ίδια στιγμή θα ανοιχτούμε σε νέες αγορές στη Λατινική Αμερική. Θα μας επιτραπεί επίσης να βελτιστοποιήσουμε την παραγωγική δυνατότητα του εργοστασίου στη Βαρκελώνη και να ενισχύσουμε την ανταγωνιστικότητά μας σε ένα σημαντικό κομμάτι της αγοράς,

δήλωσε ο Carlos Ghosn, CEO των Renault και Nissan.

Η συνεργασία της Daimler με τη Renault-Nissan ξεκίνησε πριν από 5 χρόνια και μετράει ήδη 13 κοινά projects για την Ευρώπη, την Ασία και την Αμερική. Υπενθυμίζουμε ότι η Daimler έχει στην κατοχή της το 3% της «Συμμαχίας» και αντίστοιχα η κάθε μία από τη Renault και Nissan έχει τον έλεγχο σε ποσοστό 1,5% της Daimler.