Με τους φετινούς κινητήρες, ειδικά όσους κατασκευάζονται από τη Renault και τη Honda, να μην έχουν την απαραίτητη αντοχή για να επιτρέψουν στις ομάδες να ολοκληρώσουν τη σεζόν με τέσσερις μονάδες, οι ποινές στα grid των αγώνων έχουν φτάσει κωμικά επίπεδα.

Μάλιστα η κατάσταση του χρόνου αναμένεται ακόμα χειρότερη, με έναν επιπλέον αγώνα και μία μονάδα λιγότερη, κάτι που σημαίνει πως ο κάθε κινητήρας θα πρέπει να κάνει κατά μέσο όρο επτά αγώνες, δύο περισσότερους σε σύγκριση με τους πέντε της φετινής σεζόν.

Η Red Bull πρότεινε τη χρήση τεσσάρων μονάδων και για την επόμενη σεζόν στην τελευταία συνάντηση του Strategy Group, όμως για να γίνει αυτή η αλλαγή απαιτείται ομοφωνία από τους συμμετέχοντες. Η ομοφωνία αυτή, σύμφωνα με δημοσίευμα του Autosport, ήταν αδύνατη, λόγω άρνησης της Ferrari.

Η ιταλική ομάδα αρνήθηκε την πρόταση καθώς ισχυρίζεται πως έχει ήδη αφιερώσει χρόνο και προσπάθεια για να βελτιώσει την αντοχή των μονάδων της, ούτως ώστε να εξασφαλίσει πως θα καλύψει την επιπλέον απόσταση για να ολοκληρώσει τη σεζόν εντός του ορίου.

Αυτό σημαίνει πως οι οδηγοί δε θα μπορούν να πιέσουν αρκετά τα μονοθέσια, ενώ για μία ακόμα χρονιά θα ταλαιπωρηθούμε με ποινές στο grid, αφού δεν έχει βρεθεί η κατάλληλη λύση για να γίνει κάποια αλλαγή στο σύστημα ποινών.