H Ferrari έκανε άλμα στην απόδοσή της με τις τελευταίες αναβαθμίσεις στο κινητήρα της και πλέον θεωρείται η κατασκευάστρια με τον καλύτερο κινητήρα στη Formula 1. O Toto Wolff δήλωσε πως η Mercedes χάνει σημαντικό χρόνο στις ευθείες και συνεχάρη την αντίπαλό του για την πρόοδό της.

Ο Sebastian Vettel πήρε την pole position στο Hockenheim, κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο στα πρώτα δύο σκέλη της πίστας. Ο Valtteri Bottas ήταν ο πιο γρήγορος στο τελευταίο, αλλά έμεινε δύο δέκατα μακριά από την pole.

Μετά τις κατατακτήριες δοκιμές, ο επιικεφαλής της γερμανικής ομάδας δήλωσε:

Ακούω τον Christian [Horner] να διαμαρτύρεται τα τελευταία τέσσερα χρόνια για την τελική ταχύτητα, οπότε δεν θέλω να πάω προς αυτή την κατεύθυνση. Αλλά είναι γεγονός πως εκεί χάσαμε σήμερα. Έχουν εξαιρετική κινητήρια μονάδα, τεράστια απόδοση.

Ήμασταν πολύ καλοί σε όλους τους τύπους των στροφών, αλλά δεν καταφέραμε να πλησιάσουμε την απόδοσή τους στις ευθείες. Ο Valtteri ήταν εξαιρετικός στο τρίτο κομμάτι και γι’ αυτό βρεθήκαμε κοντά στην pole position. Πρέπει να δούμε την κατάσταση και να βελτιωθούμε.

Δεν είναι αναμενόμενο, αλλά στη Formula 1 πρέπει να περιμένεις τα πάντα και πρέπει να δούμε πως θα βελτιώσουμε την ιπποδύναμή μας. Δε θέλω να κοιτάω τη Ferrari, μετά τη Mercedes και να σκέφτομαι: «Έχουμε χάσει κάτι;»

Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τη δύναμή μας από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή ηλεκτρικά μέσω της μπαταρίας ή από το υβριδικό σύστημα; Θα το εξετάσουμε όσο μπορούμε για να έχουμε περισσότερη δύναμη. Σήμερα είδαμε μία μεγάλη προειδοποίηση, αν θέλουμε να πάρουμε αυτό το πρωτάθλημα.

Ανησυχούμε, γιατί έχουμε δει τι πρόοδο μπορούν να κάνουν σε λίγους αγώνες, ανεξάρτητα από τον κινητήρα. Ένα μονοθέσιο, του Raikkonen, έχει ακόμα την πρώτη έκδοση του κινητήρα, ο Vettel έχει τη νέα, και σήμερα έφεραν νέα εξαρτήματα σε όλα τα μονοθέσια με κινητήρα της Ferrari. Όλα, εκτός από ένα, έφτασαν στο Q3. Είναι αναπάντεχη, ή πραγματικά άριστη, εξέλιξη και αν οι υπόλοιποι είναι ικανοί να την πετυχαίνουν, τότε πρέπει να κάνουμε κι εμείς το ίδιο και να κοιτάξουμε σε όλες τις κατευθύνσεις.

H πρόοδος αυτή φημολογείται πως προέρχεται από το ηλεκτρικό σύστημα της Ferrari. Νωρίτερα στη σεζόν, αντίπαλοι της Scuderia υποψιαζόταν πως η ισχύς της MGU-K της υπερέβαινε το όριο των 120kW. Η FIA εξέτασε το σύστημα, όμως θεωρήθηκε νόμιμο.

Αυτή τη στιγμή, ο Sebastian Vettel έχει προβάδισμα οκτώ βαθμών από το Lewis Hamilton. H Ferrari βρίσκεται μπροστά και στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, με διαφορά είκοσι βαθμών από τη Mercedes.