China_pit_baby

Μέσα από τη νέα μας ενότητα, το F1GRIP θα προσπαθεί μετά από κάθε Grand Prix να αναλύει τα δεδομένα, τους χρόνους, τις προσπάθειες και τις μάχες ανάμεσα στους team mates.

Πολλοί οδηγοί έχουν δηλώσει κατά καιρούς πως ο μεγαλύτερός τους αντίπαλος είναι ο ομόσταυλός τους. Όταν έχεις ίδιο μέτρο σύγκρισης, το μονοθέσιο, είναι εύλογο η σύγκριση και η απόδοση κάθε οδηγού να σχετίζεται άμεσα με αυτού που είναι στο ίδιο στρατόπεδο. Πάμε να τις πιάσουμε μία μία.

Toro Rosso

Qualifying Ricciardo 3 Vergne 0

Race Ricciardo 1 Vergne 2

Βαθμοί Ricciardo 2 Vergne 4

Ανισόρροπη η κατάσταση στη Toro Rosso. Η ιταλική ομάδα πάτωσε στον αγώνα της Κίνας, με τα πρώτα δείγματα να φαίνονται από το Σάββατο, όταν και οι δύο οδηγοί της ομάδας, βρέθηκαν να παλεύουν για την είσοδο στο Q2. Ο Ricciardo τα κατάφερε οριακά (17ος) αλλά ο Vergne όχι (18ος). Η διαφορά τους στα 8 δέκατα, με τον νεαρό Γάλλο να αναγκάζεται να αλλάξει το set up του για τον αγώνα εκκινώντας από τα Pit.

Μία κίνηση που εν τέλει τον βοήθησε, καθώς στον αγώνα κινήθηκε καλύτερα από τον team mate του καταλαμβάνοντας τελικά την 16η θέση αφήνοντας για 9 δεύτερα πίσω του τον Ricciardo. Ο Vergne, αν και απογοητεύει στα Quals, στους αγώνες δείχνει ένα τελείως διαφορετικό πρόσωπο, κάτι που λογικά θα φέρνει υπό πίεση τον περίπου-rookie, Ricciardo.

Στην έρημο του Bahrain, ο Vergne, θα πάει με αέρα 2 βαθμών έναντι του team mate του και θεωρούμε πως η Toro Rosso θα φανεί πιο ανταγωνιστική εκεί, με τις θερμοκρασίες να ανεβαίνουν.

kovalainen_sepang

Caterham

Qualifying Kovalainen 3 Petrov 0

Race Kovalainen 1 Petrov 2

Βαθμοί Kovalainen 0 Petrov 0

Η Caterham συνεχίζει να δείχνει πως έχει μείνει στάσιμη φέτος. Οι »πράσινοι», δείχνουν να μην μπορούν να χτυπήσουν τις μεσαίες ομάδες του Grid, όπου αποτελούσε και το φετινό τους στόχο. Το Σάββατο, ο Kovalainen επικράτησε για 3η συνεχόμενη φορά έναντι του team mate του, Vitaly Petrov, με τη διαφορά μεταξύ τους, στα 2 δέκατα του δευτερολέπτου.

Ο Ρώσος όμως στους αγώνες, δείχνει, ότι και ο Vergne με τη Toro Rosso. Σοβαρότητα και σταθερότητα. Ο Vitaly, τερμάτισε 18ος, ακολουθώντας αξιοπρεπή ρυθμό με την CT01 του. Ο Kovalainen είχε προβλήματα με τον μονοθέσιό του, με αποτέλεσμα να τερματίσει στη τελευταία θέση.

Η Caterham πρέπει σιγά σιγά, αν θέλει να υλοποιήσει τους στόχους της, να κλείσει τη ψαλίδα με τους μεσαίους του Grid και ο αγώνας του Bahrain θα μας δείξει κατά πόσο κινούνται σε αυτή τη κατεύθυνση.

Marussia

Qualifying Glock 3 Pic 0

Race Glock 3 Pic 0

Βαθμοί Glock 0 Pic 0

Δίδυμο φωτοτυπία της Ferrari. Το απόλυτο, σε δοκιμαστικά και αγώνα έχει ο Timo Glock έναντι του rookie team mate του, Charles Pic. Ο νεαρός Γάλλος, σε όλες τις διαδικασίες του 3ημέρου, δείχνει ένα βήμα πίσω από τον Glock. Στον αγώνα της Κίνας πάντως δεν απογοήτευσε. Πίεσε όσο μπορούσε, αλλά η ομάδα του, τον τράβηξε για drive-through χάνοντας πολύτιμα δεύτερα στη μάχη του με τον Glock. Ο λόγος; Να μη καθυστερήσει το τρενάκι των πρωτοπόρων που έφτανε πίσω του(!).

karthikeyan_001

HRT

Qualifying De la Rosa 3 Karthikeyan 0

Race De la Rosa 1 Karthikeyan 1

Βαθμοί De la Rosa 0 Karthikeyan 0

Τι μπορείς να γράψεις για την Ισπανική ομάδα. Επιτυχία γι αυτούς, η είσοδός τους στον αγώνα και η επίτευξη χρόνου, εντός 107%, το Σάββατο. Ο De la Rosa 6 δέκατα ταχύτερος από τον Karthikeyan σε χρόνο, με τις θέσεις στο Grid να μη χρειάζεται να τις αναφέρουμε, αφού πλέον το 23 και 24 σε κάθε αγώνα θα γράφει το όνομά τους στην άσφαλτο. Στον αγώνα, ο De la Rosa προσπάθησε και ο Karthikeyan έμεινε από καύσιμο(ταχύτητα), όντας τόσο πολύ πίσω σε σχέση με τον team mate του.

Τι μπορεί να περιμένει η HRT από το Bahrain; Μα φυσικά τίποτα παραπάνω από έναν αριθμό, το 107.

Σημείωση: Οι βαθμοί δίνονται βάση τελικής κατάταξης σε δοκιμαστικά και αγώνα. Η κρίση και οι άτυποι νικητές, από το F1GRIP, βρίσκονται μέσα στα σχόλια κάθε ομάδας και οδηγού.