Εξαιρετική ήταν η χρονιά για το IndyCar, το γνωστό πρωτάθλημα μονοθεσίων από την Αμερική που προέρχεται από τη συγχώνευση Indy Racing League (IRL) και ChampCar (CART).

Το grid απαρτιζόταν από τους γνωστούς μας από το πέρασμα τους στην F1, Takuma Sato, Sebastien Bouradais, και Justin Wilson, αλλά και τον Juan Pablo Montoya που έκανε την επιστροφή του σε αγώνες μονοθεσίων. Άλλοι σημαντικοί οδηγοί ήταν ο Helio Castroneves, ο Will Power, o Ryan Hunter-Reay, o Simon Pagenaud, o Tony Kanaan, ο Marco Andretti (εγγονός του Mario) και φυσικά ο πρωταθλητής το 2013, Scott Dixon. Οι τρεις σημαντικότερες ομάδες ήταν αυτές του Roger Penske, του Chip Ganassi και του Michael Andretti, όλες ονομαζόμενες με τα επίθετα των ιδρυτών τους.

Όσον αφορά τους κανονισμούς, οι διοικούντες στο IndyCar πήραν μία πιο… σοφή λύση από τους αντίστοιχους της F1 όσον αφορά τους διπλούς βαθμούς, καθώς οι τρεις αγώνες των 500 μιλίων, όλοι σε οβάλ πίστες, δηλαδή στην Ινδιανάπολη, το Pocono και την Fontana, που ήταν και ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς, επιλέχθηκαν και απέκτησαν ακόμα περισσότερη σημασία.

Η χρονιά ήταν αμφίρροπη μέχρι το τέλος, όπως και οι αγώνες ένας προς έναν, είτε διεξαγόταν σε πίστα, οβάλ ή μη, είτε σε δρόμους πόλεων. Ο πιο θεαματικός της χρονιάς ήταν και ο πιο ιστορικός, ίσως, του κόσμου. Πρόκειται για τα 500 μίλια της Iνδιανάπολις. Ο Ed Carepenter ξεκίνησε από την πρώτη θέση και ήταν ένα από τα φαβορί, είχε όμως ατύχημα με τον James Hinchcliffe και εγκατέλειψε. Με 9 γύρους να απομένουν, ο Townsend Bell είχε ατύχημα και βγήκε κόκκινη σημαία. Ο αγώνας ξεκίνησε εκ νέου και παρακολουθήσαμε μία εκπληκτική μονομαχία μεταξύ Ryan Hunter-Reay και Helio Castroneves, με την πρωτοπορία να αλλάζει χέρια τέσσερις φορές και τον αγώνα να κρίνεται για 6 εκατοστά του δευτερολέπτου υπέρ του Αμερικανού της Andretti Autosport που είχε ξεκινήσει 19ος.

Πρωταθλητής ωστόσο στέφθηκε ο Will Power. O Aυστραλός επιτέλους τα κατάφερε μετά από τρεις δεύτερες θέσεις (και τις τρεις φορές μάλιστα προηγούταν λίγο πριν το τέλος του πρωταθλήματος, αλλά συνεχώς κάτι πήγαινε λάθος). Ο Power πήρε τον τίτλο στον τελευταίο αγώνα, έχοντας κατακτήσει τρεις νίκες και ισάριθμες δεύτερες θέσεις μέσα στη χρονιά.
Οι κακές εμφανίσεις δεν έλειψαν από τον Power (όπως και σε κάθε άλλο οδηγό), όμως το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό για τον οδηγό της Penske. O Power δεν βρέθηκε ξεκάθαρα στην κορυφή μέχρι τους τελευταίους αγώνες, όταν ο κύριος συνδιεκδικητής του τίτλου άρχισε τα στραβοπατήματα.

Αυτός ο συνδιεκδικητής ήταν ο Helio Castroneves, εκ των teammates του Power. Ο Βραζιλιάνος πήρε μία νίκη και βρισκόταν πολύ κοντά στην κορυφή, στους πέντε τελευταίους αγώνες όμως δεν τερμάτισε εκτός δεκάδας και ο τίτλος έγινε σχετικά εύκολη υπόθεση για τον Power στο φινάλε της Fontana.

Ο Scott Dixon, ο περσινός πρωταθλητής πήρε δύο νίκες στο δρόμο για την τρίτη θέση του πρωταθλήματος. Η μία από αυτές ήρθε στο Mid Ohio, εκεί όπου ο Dixon ξεκίνησε τελευταίος για να νικήσει τον αγώνα, χάρη, κυρίως, στην εξαιρετική του ικανότητα να διαχειρίζεται το καύσιμο.

Ο Dixon ήταν αυτός που εμπόδισε την Penske να κάνει το 1-2-3, αφού τον ακολούθησε ο Juan Pablo Montoya. O Κολομβιανός ήταν αρκετά γρήγορος από την αρχή του πρωταθλήματος, με αποκορύφωμα τον αγώνα του Pocono, που πήρε τη μόνη νίκη του στη σεζόν.

Ο Simon Pagenaud ήταν πέμπτος, έχοντας νικήσει δύο αγώνες, ενώ ο νικητής του Indy 500, Ryan Hunter-Reay τον ακολούθησε έχοντας νικήσει άλλους δύο αγώνες. Ο Tony Kanaan είχε διάφορες ατυχίες μέσα στη σεζόν και τερμάτισε έβδομος έχοντας πάρει μία νίκη.

Πρώτος rookie στη βαθμολογία ήταν ο Carlos Munoz, που εντυπωσίασε αρκετό κόσμο με τις επιδόσεις του. Ο Munoz κατάφερε να τερματίσει μπροστά από τον teammate του, Marco Andretti, αλλά και τον Sebastien Bourdais.

O Takuma Sato είχε μία κακή σεζόν και τερμάτισε 18ος, τρεις θέσεις πίσω από τον Justin Wilson.

Η φετινή χρονιά στο IndyCar περιελάμβανε πολύ θέαμα και σχετικά λίγα ατυχήματα. Σοβαροί τραυματισμοί δεν υπήρξαν, αν και τρομάξαμε με το ατύχημα του rookie, Mikhail Aleshin στον αγώνα της Fontana. Ο Ρώσος είναι πλέον πλήρως καλά στην υγεία του, παρά τη διάσειση και διάφορα κατάγματα που υπέστη.