O Adrian Newey είναι, χωρίς αμφιβολία, ένας από τους σπουδαιότερους σχεδιαστές μονοθεσίων στη Formula 1, κάτι που φυσικά τον έκανε πολυπόθητο σε πολλές ομάδες.

Όπως αποκάλυψε σε συνέντευξή του στο Sky Sports F1, μία από αυτές τις ομάδες ήταν η Ferrari, η οποία τον προσέγγισε τρεις φορές με προτάσεις που… του προκάλεσαν αϋπνίες.

Ο Βρετανός σχεδιαστής μίλησε για τις προτάσεις που του έκανε η ιταλική ομάδα:

Φτάσαμε αρκετά κοντά τρεις φορές. Αρχικά, στην καριέρα μου στο IndyCar, όταν η Ferrari αποφάσισε να κατασκευάσει ένα IndyCar. Ήταν μία αντίδραση κατά του Bernie (Ecclestone), δεν ήθελαν να κάνουν όσα επιθυμούσε εκείνος, επομένως ήταν πρωτίστως μία πολιτική κίνηση. Μου ζήτησαν να είμαι επικεφαλής σχεδιασμού για το project του IndyCar, όμως δεν ένιωσα πως ήταν η σωστή κίνηση και απέρριψα την πρόταση.

Σε πολύ πιο σοβαρό επίπεδο, ο Jean Todt μου έκανε μία πρόταση να πάω στην ομάδα ως τεχνικός διευθυντής. Είχα μία νεαρή οικογένεια τον καιρό εκείνο και αποφάσισα πως δεν ήθελα να φύγω από το Ηνωμένο Βασίλειο.

Πολύ πιο πρόσφατα, το 2014, την πρώτη σεζόν των υβριδικών κινητήρων, έγινε αντιληπτό πως η Renault ήταν πίσω από τη Mercedes, κυρίως, αλλά και τη Ferrari. Δεν υπήρχε χωρίς φως στο τούνελ, γιατί η Renault δε φαινόταν πρόθυμη να επενδύσει για να βρει λύσεις, κάτι που ήταν λυπητερό και ανησυχητικό.

Επομένως ήμουν σε μία δύσκολη θέση. Δεν ήθελα να αποχωρήσω από τη Red Bull, γιατί ένιωθα σα στο σπίτι μου και είχα σημαντική συμμετοχή, μαζί με τον Christian (Horner), στη μετατροπή της ομάδας από τα απομεινάρια της Jaguar σε αυτό που είναι σήμερα. Δεν ήθελα να φύγω, όμως εξίσου δεν ήθελα να βρεθώ σε μία θέση στην οποία θα δουλεύαμε με το ένα χέρι δεμένο πίσω από την πλάτη μας, στο κομμάτι του κινητήρα.

Ήταν μία δύσκολη απόφαση. Η Ferrari έκανε μία εκπληκτική προσφορά, η οποία ήταν πολύ ελκυστική και μου προκάλεσε αρκετές αϋπνίες μέχρι να πάρω την απόφασή μου. Στο τέλος, όμως, θα ήταν λάθος να γυρίσω την πλάτη μου στη Red Bull.

Μετά τις τρεις απορρίψεις, ο Νewey συνεχίζει την καριέρα του στη Red Bull, με μειωμένη εμπλοκή τα δύο τελευταία χρόνια, η οποία αναμένεται να αυξηθεί ενόψει του 2018, στην προσπάθεια της αυστριακής ομάδας να επιστρέψει στην κορυφή.